Reklamacje

 

Jeśli otrzymany produkt ma wadę lub jest uszkodzony prosimy o złożenie reklamacji.

Aby cały proces był prosty i przyjemny przygotuj:

  • numer zamówienia
  • krótki opis defektu

Jak dokonać reklamacji ?

  • Zaloguj się na swoje konto w sklepie (login to Twój mail a hasło wysłaliśmy Ci na maila) jeśli nie możesz znaleźć hasła skorzystaj z funkcji przypomnienia hasła podczas logowania

  • Zjedz na sam dół strony i kliknij "Chcę zareklamować towar"

  • Następnie postępuj zgodnie ze wskazówkami kreatora zwrotów

  • Na sam koniec wygenerujemy dla Ciebie dokument zwrotu/reklamacji i jeśli zechcesz etykietę zwrotną na paczkę. Koszt etykiety to 9zł . Odliczymy go od ewentualnej kwoty zwrotu.

  • Dostarcz paczkę do dowolnego Paczkomatu koszt 9zł. Etykietę łatwo wygenerujesz w zakładce "Chcę zareklamować towar". Lub odeślij produkty we własnym zakresie.

Sprawa zostanie rozpatrzona maxymalnie w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixel